Keremim02 17 aylık oğlum var Balık yağı Faydalarını duyuyorum Kullanıyorsanız memnunmusunuz Faydasını görüyormusunuz , Bende başlamak istiyorum da
Arse1989 Keremim02 kızım bugün 20 aylık oldu yaklaşık 1 yaşından itibaren möllers kullanıyorum günde 1 çay kaşığı olarak iştah sorunumuz vardı düzeldi ben memnunum
NurY Keremim02 çoğu doktor iki yaşından sonra öneriyor , 20 aylık daha başlamadım . Başlarsam eğer kesinlikle mollers
irva Keremim02 1 yaşından beri kullanıyorum.Oğlum balık hiç yemez şuan 2 yaşında.İlk möllers tutti frutti almıştım ama oğluma yaramadı kabız yaptı bir de sevmedi.🤦♀️ Ocean portakallı kullanıyorum bayıla bayıla içer bunu.
Marianne Keremim02 çok faydasını görüyorum, zihinsel gelişimi için faydalı olan aminoasitler kaynağı sonuçta. doktorunuz söylediyse verin derim. möllers tutti frutti kullanıyoruz.
Megututu Keremim02 ben nutrıgen alacağım dha oranı en yüksek oymuş birde içerisinde ceviz yağında varmış
Esra_Deva Keremim02 kızım 17 aylık. 1 yaşından beri haftada iki gün bir çay kaşığı şeklinde kullanıyorum. Möllers memnunum
RuzgarMommys Biz de 1 yaşından beri kullanıyoruz Easy fish oil. Jelibon gibi çok seviyor kendisi istiyor ağzına atıyor Bence çok faydası var özellikle iştah boy atma ve beyinsel gelişimini etkiliyor
livanurvealpinannesi61 Keremim02 iştah için diyorsanız hiçbir faydası yok. Balık yağı sadece vitamin iştaha etkisi yok malesef.
livanurvealpinannesi61 Keremim02 bu arada doktor en iyisi möllers omega 3 demişti. Bende möllers omega 3 kullanıyorum.
Keremim02 livanurvealpinannesi61 Ya evet diğer arkadaşlar da öyle yazmışlar çok sağolun bakıp alayım bende ☺️☺️