Dilruba_1 demir olanı da iyi ama yorumlarda tadı kötü yazıyordu canım dediğim gibi ek gıdaya geçen bebeklere nutrigen ferromixin kullanılır nutrigen ferromixin ve fermix çok iyi ama fermix in tadı kötü. Ben nutrigen ferromixin toz saşe kullanıyorum yoğurt yada çorbaya koyuyorum.