muratnannsi antibiyotik kısır döngüsüne girmişsiniz. Hasta olursunuz antibiyotik içersiniz o antibiyotik mikrobiyatayı mahveder ve çok kısa zaman sonra mikrobiyatanız mahvolduğu için bir daha hasta olursunuz bir daha antibiyotik sonra yine hastalık vs. Devam eder. Öncelikle bu kısır döngüden kurtulmak için anbiyotik içmeyi bırakın. Antibiyotiksiz doğal yollara yönelin. Hasta olduğunuzda her gün taze hazırladığınız rendelenmiş çiğ sarımsak, bal, limon kürünü sabah akşam yiyin. Sizin mikrobiyatanız mahvalduğu için hasta olmadığınız zamanlarda da hafta da 2 3 kere muhakkak çiğ sarımdak tüketin. İsterseniz bu yazdığım kürü de içebilirsiniz. Kesinlikle probiyotik alın ve kullanın. Turşu, sauerkraut (Alman turşusu), gibi probiyotik açıdan zengin besinlerle beslenin. Her gün kefir, yoğurt tüketin. Süt kesinlikle içmeyin süt bağırsaklarımız için çok zararlı. Bunların yanında 3 ana öğünü asla atlamayın ve aparatiflerle geçiştirmeyin. Sıcak tencere yemeği olarak yiyin. Basit karbonhidratlardan da (şeker, abur cubur, hamurişi vs.) Uzak durun. Bol protein ağırlıklı beslenin. Her gün muhakkak 2 tumurta yiyin, et, balık,tavuk birinden birini muhakkak yiyin. Yanında salata, bulgur yiyin. Bu dediklerime dikkat ederseniz hem hasltalıklardan kurtulursunuz hem sütünüzün miktarı artar hem de sütünüzün kalitesi artar. Bu arada instagram kullanıyorsanız bu bilgileri hastalanmayan çocuk sayfasından öğrendim ve inanılmaz memnunum. Oradakai postları da okuyabilirsiniz çok çok faydalı bir sayfa.