1bahar Şuan yaşadığın 7 ay o kadar güzel bi dönem ki. Bende aynı şeyleri düşünerek yaptım ikinci çocuğu. Ama şu 2 yaş sendromunu görmüş olsam asla yapmazdım 😂 Yok tuvalet eğitimi yok konuştu konuşmadı, en büyük sorunlar büyüyünce çıkıyo. Bide arkasında bi küçük daha olunca seyreyle yaygarayı 🤦 Büyük 31 küçük 10.5 aylık oldu ve ben daha psikolojimi yeni toparlayabildim 🤷 İlk bebeğim küçükken bitane daha olsa birini ayağımda birini kucağımda sallasam diyodum, şimdi tam da onu yaşıyorum. İnsanın kendine yaptığını kimse yapmıyo işte 😂😂