Bsraaalp merhaba, öncelikle cok geçmiş olsun. Genel cerrahi bakıyor hemen gitmenizi öneririm. Antibiyotik yazıyor bende emziriyorum kullanabiliuorsunuz ona göre bi antibiyotik yazıyorlar. ( kızım 6 aylık ben en az 6-7 kez oldum :) doktor vucudundan kaynaklı dedi anca emzirmeyi kesersel daha olmaz demişti bende o yüzden sağım yapıyorum pompam var demişsiniz sizde sağım yapın) emzirmeye devam edin ve duşta geniş uclu bi tarakla göğsünüzü aşağı doğru tarayabılırsınız, lahana yaptaklarını buzlupa koyup soğuk soğuk koyabılırsınız, ters emzirebilrisiniz , masaj yapmaya calısın süt tıkandığı için belki gelmez ama youtubeda videolar onu izleyip o sekılde masaj yaptılca açılıyor ama en önemlisi doktora gidin eğer daha kötü olursanız bu sefer süreç cok uzuyor. Ben her seferinde kovid gbi oluyordum elim ayağım tutmuyordu, ateşim inanılmaz yükseliyor, göğüs ağrısı da cabası halsizlik vs. Süt bırakmamaya calısın. Genelde halk arasında canınız birşey cektiyse yiyemezseniz olur diyorlar benim oyle olmadı açıkcası ama her seferınde bu sekılde söyleyen cok oluyor etraftan :)