ikibebedublekahve Ftmagull haklısın bacım ekonomi şu durumdayken ne alacaksak bin kere düşünüyoru ölçüp tartıyoruz, tefal de fissler de çok iyi yani ömürlük oluyor verdiğin para çok da olsa değiyor en azından
Ftmagull ikibebedublekahve öyle valla 👍🏻 Almışken uzun ömürlü olsun istiyorum herşeyimi düdüklüde yapiyorum iyi olur benim için