15 aylık kızım var. Aslında herkese giden bir bebekti ama son 2 haftadır ve hatta ozellikle dunden beri babasına dahi gitmiyor artık çıldırmak üzereyim. Normalde araları çok iyiydi ama babası kucağına alınca ağlamaya başlıyor. Mutfaga gitsem arkamdan ağlıyor. Eskiden bn işimi yaparken kendi kendine oynardı. Şuan çıldırmış gibi herşeye ağlıyor. 4 azı dişide kabardı biri çıktı aslında. Alt on yan dişleride elle hissedilir halde dişten mi yapıyor anlamıyorum. Çok bunaldım sizde durumlar nasıl ? Normal bir süreç mi yaşıyoruz ?