Sonsuzask 3 aylik bebegin parmak emmesi bir sorun degil gelisimsel surecinin dogal parcasidir. Engel olmaya calisirsaniz bu ona yapacaginiz buyuk kotuluk olur. Bu evrede tum bebekler elini parmagini emer. Belli sure sonra birakir. Aliskanliga donmez. Bebekler once agzini sonra ellerini kesfeder. Siz onun kesfettigi bir seye engel olmaya calisiyorsunuz. Sakin elini agzindan cekmeyin. Bu şey gibi, yazmayi ogrenmeye calisan cocugun elinden kalemi defteri alip hadi ogren demek gibi bir sey