Yerfistigininannesi Ah biz yarim saatte bir 1 satte bir iyandik 5 bucukta ayaga dikildik allahim cildirmak üzereyim uykusuzluktan bayilacam sizde bu gece oyle miydiniz
aliaras_2022 Yerfistigininannesi yaaa bizim bir düzenimiz vardı 2 gündür kalk yat Bir hal oldum sabah 4.30 da kızdım artık sert bir şekilde hemen gözünü kapatıp uyuyorsun yoksa çok kızacağım dedim çok şükür uyudu 4 saat uyumuşum,, 4.5 aylığız
Atagunenc Leylasiva Yerfistigininannesi Bizde 7.5 aylığız ve aynıyız çok kötü geçiyor artık gecelerim uyku damlıyor gözümden
nazlimom_ Yerfistigininannesi vlla ben beşikten indir kaldır yapmaktan sağ kolum şişti en sonunda pes edip ortamıza alıyorum öyle uyuyor tabi emmeye alıştı yaşına değince memeyi kesicez artık
Yerfistigininannesi Leylasiva biz de arada boyle oluyo ama biz daha 4 bucuk ayligiz bi jac gundur boyle yapiyo ama ilk kizim hep boyleydi
Rozerinn Yerfistigininannesi aynen öyleydi uyutuyodum sanki dayak yiyiyomuş gibi bağırarak uyanıyodu ağlaya ağlaya uykusuzluktan başım ağrıyo
kolonyalimendil Yerfistigininannesi yaaa bu biz 😢 gece 5 de kalktık koynumda bi saat kadar uyudu tabi buna geçene kadar saat 6 olmuştu 😂 7 den beri anca yarım saat oldu uyuyalı zorla bi kahvaltı yaptım
Haticekanik Bizde aynıyız gece uykusjna 3 buçukta geçiyor ve 5 te uyanıyor kafayı yemek üzereyim gerçekten 1 aydır böyle uykusuzluktan artık halim kalmadı tükendim ya