Merhaba kızlar 2,buçuk yaşında kızım var benzer oyuncakları yan yana koyuyor topluyor bu ara yastık toplamayı alışkanlık edindi bize vermiyor sürekli alıyor yatarken sizin de bu yaştaki çocuklarda yapılan bu tarz şeyler var mı şimdi her yerde otizm belirtisi cikiyor karşıma doktora götürmeye korkuyorum cok üzülüyorum sizin cocuklar nasıl?