Bugleminannesii moonbabymom eğer damlaysa üç fıs olarak verceksen 1. Başından beri degistirmediler bu şekilde verdim. D vitamini çok az bile yüksek çıktı onun için yanlışlık yok yani bu şekilde verebilirsn
Edsarr Evet 6 ay 22 günlüğüz hala bir fıs sıkıyoruz aksi olsaydı doktor söylerdi heralde bu ay kontrolde sorarım yine de
Pinpony Su damla ve fis olayını bi turlu anlamıyorum Biz de 3 fis kullanıyoruz 2 aylığız öyle dedi doktor
moonbabymom Pinpony 3 fıs bana da fazla geldi. Doktorumuz 2.ayda 3 damla demişti. 3 damla 1 fısa denk geliyor doktorunuza tekrar bi sorun isterseniz
Pinpony AhMeh 400 İu 3 fis 1000 iu 1 fis olarak kullanabilirsin dedi.acaba markadan arkaya fislarin miktarı değişir mi bizim ki ocean marka
AhMeh Pinpony bizimki de ocean . Arkasında yazıyor . Size yazdıktan sonra tekrar teyit etmek için okudum .