karelmomyy Bebeğim aşırı gazlı meme ve mama seklinde ilerliyoruz. Lansinoh kullanıyorz. Siz hangi biberonu önerirsiniz? Dr browns geniş ağız sizce nasıl?
Ecemilay karelmomyy bende onu kullanıyorum o kadar rahat ettik ki gaz yönünden anlatamam kızım felaket gazlıydı gece yarıları arabayla gezdiriyorduk şimdi biberonuyla yerken uyuyor 🥰🥰🥰
Cinarimmm karelmomyy ayni sklde cingene salincgi yptikk kivrnrkn alip sslinga koyup sllyrum iyi geliyor ve ytgin ucunda zipliyrum kucgmda bnmde kolik pzrtesi uc aylik olck ins artik azalmya bslr gucum klmdi
ilaydasrin_1 karelmomyy tommee tippee der susarım, 5 ay olacak onu kullanalı, kullandığım ilk günden itibaren o gazlı bebek gitti yerine başka bir bebek geldi resmen🌼
Cinarimmm Cinarimmm banyo yptrmk cok iyi geliyr bacak egzersizi hcbr dmla fyda etmiyr cok zorda kldgnda kimyon demlyip bi cy ksgi icryrum rezene vyi vryrum faln inek sutu alerji testi bile yptrdim sonuc gaz gaz gaz
karelmomyy Cinarimmm gerçekten çok zormuş hamileliğim gazlı geçti sanırım benm çocuğmda bu sebeple böyle