Aysemsi bizde 4.ayda tadımlara başladık yoğurtla başladım istemedi, sebze tadımlarına geçtim buharda haşlayıp çatalla iyice eziyorum daha sıvı olması için haşladığım sudan da birazcık koyuyorum, sebzeden sonra meyveye geçtim elma ve muz tattırdım 3 hafta oldu başlayalı hala sadece bir en fazla iki çay kaşığı kadar anca yiyor zorlamıyorum ben de yavaş yavaş alışacak çünkü , lütfen tabak tabak yedirmeye çalışmayın sadece tadını alsın yeter