Gulcenn Merhaba birşey danışmak istiyorum oğlum 27 günlük bu yaşadığım durum genelde akşam saatlerinde oluyor emerken ağlıyor savaşıyor göğsümle resmen ağlamaktan ememiyor doymuyor diye mama yapıyorum onada aynı şekilde tepki veriyor napmalıyım bilmiyorum sütüm yetmiyormu anlamadım aynı şeyleri yaşayanlar varmı
Yagiz2626 Gulcenn gazi olabilir benim bebegimde gazlı beslenirken hep ağlar aşağıdan rahatsız ediyo çünkü
Tazemom Uyku öncesi huzursuzluğu o canım sevdiği şekillerde o saat olmadan uykuya yatır saati geçince öyle yapıyorlar
Unicorn Gazını çıkar biraz dikleştir ya da meme değiştir,uyku sıkıştırması olabilir,uyutmaya çalış o saatten önce