Anneler,benim prenses 27aylık zaten mız mız çocuk geceleri de ama 2yaş oldu da daha bir hal aldı geceleri sık sıl uyanır ama şöyle ki çığlık çığlığa ağlamaz,mızmızlanır,ağlamsınır,kızım ne istiyorsun dediğimde trip atar gibi mızmızlanır.bir süre böyle su veririm,sevdiği oyuncak falan anca razı olur ve hemen uyur.2yaş sendromuyla mı alkalı nr acaba