Trkcnnnn Çok geçmiş olsun tekrar bizim doktorda diş sabit ateş yapmaz ara ara çıkar düşer o kadar uzun sürmez diyordu. Benim kızımında buara ateşi 36.9 a falan çıkıyo sonra 36.5 a geri dönüyor, diş etide kabarık bende diş diye düşünüyorum başka bir belirtide yok, sizin postunuzu görünce endişelendim acaba bir şey var mıdır diye