Bizim de herkes gibi gece sık uyanmalarımız vardı gece beslenmesini kesersem daha az uyanır diye düşündüm nerdeyse 2 aya yakın oldu keseli belki 2 ayı da geçti ama yok alışmıyor her gece uyanıp o memeyi istiyor direniyor ama bu gece çıldırdı ağlamaktan pes ettim çünkü aşırı ağladı ilk kestiğim günler bile böyle ağlamadı gün içinde de sürekli memeye düşkünlük var 1 saat içinde belki 2 3 kere gelip gidip meme emiyor artık pes ettim herkes nasıl başarıyor bilmiyorum ama yok yani alışmıyor memeyi tamamen nasıl keseceğim hiç bilmiyorum şimdiden gözüm korktu 16 aylık