Sinemkaan25102022 2 ay 20 günlük bebeğimde de aynı durum var. Her gün 10 defa kaka yapıyordu aniden 2. aya girince kesildi. 10 güne kadar yapmadı. Lavman yaptırdık. Ama müdahale edilerek yaptırmak da alışkanlık yapıyormuş sonra kendisi yapamıyormuş. Kulak çubuğu lavman vs doğru değil. Şuan biz probiyotik başladık bağırsakları düzene girsin diye. Biogaia damla. Sonuç alamadık henüz 2 gün oldu. Kaka yok daha. İşe yararsa size yazarım