Nurakseki ağlayarak uyanınca emzirmiştim. Sonra baktım ateşi var. Sonra 2 kez kustu. Calpol verdikten sonra ilacı kusmasın diye emzirmedim aç aç uyudu. Napsam uykusunun arasında meme versem mi, yoksa bırakayım da uyusun mu bilemedim. Bol bol emzir derler ya hastayken