Merhabalar evet benim oğlumda ıkınmaktan göbek fıtığı öpmüştü 1,5 aylıkken biogaiya kullanıyorduk bıraktık . Ikınma sorunu geçti . ELHAMDULİLLAH zamanla küçüldü normal göbek gibi görünüyor şimdi . Dokunduğum zaman elime bağırsak gelmiyor. Geçti diye düşünüyorum. Cerrahiye götürmedik onyğzden net geçmiş diyemiyorum . Şu an oğlum 6,5 aylık.