Bu gün itte otobüsüne bindim anne kartımı kullandım şoför kartına bakayım dedi gösterdim sonra teceni söyle dedi ezberimde vardı o an unuttum sonra kimliğini göster dedi bende mal gibi gösterdim bu resimde farklı gibi dedim o biraz daha eski bi resim 6 senelik falan sonra dedi ki eski resimleri kabul etmezler neden kabul etmişler dedim adama kabul etti size ne bile demedim hiç bişey diyemedim ya sabır diyip gittim oturdum o kadar sinir oldum ki ne tepki verebilirdim ki çok sinirim bozuldu