Dogumdan itibaren sütüm gelene kadar mama ile beslemeye basladıgım bebeğimi bu zamana kadar da hem mama hem meme ile besledim
Yalnız son 2 gündür mamayı içmiyor doymadı sanıp kaç kez mama yaptım verdim ama içmedi döktüm
Mamanın tadını kokusunu mu begenmiyor acaba yoksa sütüm yetiyor da ondan mı içmiyor
Sadece anne sütüyle beslenince de kilo alamayacak gibi bir hisse kapılıyorum (dogumdan beridir etrafımda duydugum bu cocuk aç lafından sonra 🤯)