Nidaglryz 1 Aralık da sezeryan doğum yaptım . 3 ünde hastaneden çıktım. En son o gün doktorum rahat duş alayım sıcak sütünü de getirir diye su geçirmez bant yapıştırarak pansuman yaptırdı . Ve 8 ünde kontrole gel dedi . Ben hiç pansumanı mı tazelemedim . Ben gerek yok sandım bi anda jetonum düştü . Acaba sıkıntı olmuş mudur ? Başına gelen var mı
dunyaharikasi Nidaglryz yok canım benimde aynı idi zaten bir hafta sonra doktor o bandı kendisi söküyor yani senin yapacağın birşey yok
Hsngny Nidaglryz Bana bant falan takılmadı hiç çıkarken sadece batikonla trmizle dediler onu da yamadım hiç hastaneden çoktığım gibi yaram açık banyo yaptım ben sadece yaraya baskı yapma yeterli dedi
Laydaren Nidaglryz hastanede 1 gece kaldım. Çıkarken taktı ve 5 gün sonra kendisi söktü. Hiç kendim bir pansuman yapmadım.
_Bianneikibebis Ben su geçirmez banylardan kendim aldım doğumdan sonra hemen banyo yapabilmek için, banyodan çıkınca çıkardım yara açıkken daha hızlı iyileşir diye, banyoya girdikçe tekrar yapıştırdım ☺️
dunyaharikasi _Bianneikibebis bu yaptığınız enfeksiyon riskini artırır neden öyle bir şey yaptınız ki, bence tekrarlamayın kimseye de tavsiye etmeyin zira o bant enfeksiyondan koruyor
_Bianneikibebis dunyaharikasi hastanede yattığımın ikinci günü pansuman bandını çıkarıp doktorum yaranın açık kalmasını söyledi daha hızlı kuruması için açık kaldığı sürece de sürekli batokanla temizledim
_bahar_ Nidaglryz bende hastaneden çıkmadan 2. Gün hemşire çıkarttı temizledi duş falan alabilirsin dedi öyle bantla falan dolasmadm
umutunannesiiii Nidaglryz canım ben her gün dus aldım duştan sonra bantı çekip batıkon sürüp yeni bant taktım 5. Gün doktor kontrol etti güzel iyileşmiş dedi bantı soktu attı takmadım bir daha
Aysegul93 Nidaglryz bant bile kullanmadım hastanede bir gün yattım çıktım ertesi gün duş aldım yaki ameliyatın ikinci günü su değdi sorun olmadı sizde de sorun olmamıştr sanırım
biroglanannesii1 Nidaglryz Benim hiç bandım olmadı hiç kapatmadı doktorum 1 haftaya iyileşti ilk günden banyo yaptırmak istedi hemşirelerim izin vermedim 4.gün eve çıkınca kendim yaptım duşumu
Zehra92 Nidaglryz Bende 1 aralıkta doğum yaptım şuan bantlıyım doktorum hastanede pansuman yapıp bantladı 1 hafta sonra kendisi sökecekmiş
Bebekkiz Her gün batikonla pansuman yapıp bantlıyoruz Bir hafta boyunca böyle duşa da rahat giriliyor bantlarla En tedbirlisi bu
Mavismom1 Nidaglryz ben de 3.gün su geçirmez bantla duş aldım çıkınca da saç kurutma makinesi ile kuruttum iyice 4. Veya 5. Gün de o bantı kendim evde açtım doktorum yapabilirsin dedi ve zaten hiç acımadı da çok basitti. Sonrasında sadece her gece batikonla sildim ama açık bi sekilde kurumasını bekledim öyle kalktım yattığım yerden, karnım katlanıp ıslak kalmasın diye.
Ezgiatlass Ben eve geldigimde direk banti çıkarıp duşa girmiştim sonrada hic kapatmadan kontrole gittiğimde de herşey normaldi çok şükür :) dikkat etmen geren şey orayı nemli tutmamak sadece
prensannesi_____ benim 2. günün sabahı bandı kendileri çıkardı ve 3. gün duş alabileceğimi söyledi doktorum sonrasında da hiç bir şey yaomana gerek yok dedi dikiş kısmı ıslak veya nemli olmasın yeterli
Ozgzcn Nidaglryz çok ilginç bende sezeryan doğum yaptım bende bant yoktu baticon sürdük sadece sizin dikişleriniz estetik değil mi?
g-k-s0212 Nidaglryz benim doktorum hava alsın iyileşsin diye hiç kapatmadı o yüzden bilemiyorum canım. Hani o kadar gün kapalı kalması normal midir acaba diye ben de bir sorguladım şuan. Elbette bir bildiği vardır doktorunun