7ay önce bu eve taşındık kiracıyız bız taşındık evde doğalgaz yoktu doğalgaz yaptırdı ev Şahibi o günden berri yani 7 aydır doğalgaz faturaları 130₺ cari hesap borcu fazladan gelıyor bu ne parası saat parası mı abonelik parası mı anlamadım bilen var mı ?