2 ay 12 günlüğüz sebepsizce 3 gecedir ağlayarak kalkıyor tam uyuyor diyorum 10 dakika sonra etini koparırcasına ağlayarak kalkıyor sakinleştirmek biraz zor oluyor bazen meme de hemen sakinleşiyor uyuyor yatırıyorum yine aynısı gazımızı da çıkarabiliyoruz sorun yok gibi minimum gece 4/5e kadar böyle devam ediyor