Bebeğinizin huysuz halleri sizi germiş olabilir, asla kötü anneyim diye düşünmeyin olabildiğince derin nefes alıp sakin kalmaya çalışın. Onlar sizin gergin olduğunuzu hissettikçe daha da stres yapıyor olabilir. Bebekler annelerinin bi parçası, neysek onu görüyoruz onlarda🙏🏼
Yalnız başınıza bi çok şeyler uğraşıyorsunuzdur gün boyu, bu bile güçlü bi anne olduğunuzu gösterir. Bebeğinizle konuşun, bol bol onu çok sevdiğinizi söyleyin 🥰 iyi gelecektir.