Akranla oynama yaşı yaklaşık 3 yaştır, şu an istesenizde akranıyla bir oyun kuramaz, anca bir yetişkin oyunu kurup rehberlik ederse bir nebze oynayabilir,, kaldı ki karşısındaki çocukta onu biraz rahatsız ettiğinden bu şekilde davranması çok normal, çünkü karşısındaki çocuk ondan büyük ve ona tepki koyamıyor, yani bebeğiniz gelişim olarak yapması gerekenleri yapıyor çok normal