Dalpa sosyal güvenceniz yoksa kabul ediliyor. Eşiniz normal askere gitti değil mi ?
2019 yılında eşim Askere gitmişti ozaman hemen yazıldım. 2 ayda 500 tl veriyorlardı. Hatta şöyle de bir saçmalık oldu. Eşimin askerliği bitti gelecek benmde param yatacak arasında 1 hafta oynuyordu. Eşim önce geldiği için o son ücreti yatırmadılar. Eşiniz artık gelmiş diye. Ozamanlar çocuk yoktu 500 veriyorlardı çocuk olana 600 mü 650 mi ne veriyorlardı. Şimdi daha yüksektir sanırım. Ama kesin çıkar yani