Yagiz2626 ebrualp benimde Kaniyo hergün su aralar doktora gittim 3 merhem.bir fitil verdi bakalım inslalah düzelir
Baharyildiz @Yagiz2626 @Faras ebrualp Ben en basit ve kesin çözümü buldum bende işe yaradi canim. Mevsimi de henüz devam ediyorken bolca semizotu tüket cig pişmiş ekmek arasi yogurtla vs. Nasil olursa olsun yeterki bolca tüket inanilmaz etkili hem de hemen sonuc alıyorsun. Denemeni oneririm.
Asl_ksp ebrualp ah ya sormayın aynı dert bende de var. Hamilelikte kabızlık oldu 9 ay boyunca. Doğum yaptım 6 ay oldu ve kabızlık hala devam ediyor. En sonunda zorlanmaktan hemoroid oldu benim de aynı 6 aydır çekiyorum kanama kaşıntı tuvalete çıkaran saatler önce düşünüyorum stres artık yordu beni de
Mervesg18 Ozon yagini deneyin doktor tavsiyesiz de kullnabilirsiniz acisini hafifletip birkac gune geciyor her hemoroidim ciktiginda doktor yazardi procto glyvenol krem ve fitilini bir arada yazdi doktorum kullandim doktorunuza sorup kullanin
ebrualp Mervesg18 nasıl kullanılacak acaba hiç duymadım birde hangi bölüm bakıyor ben daha hiç doktora gitmedim
Faras Benimde kanadı çok acıdı ilk kez böyle oldu geçmez mi bu kesin basur mu oldum ne yapmalıyım ne önerirsiniz 😞
Mervesg18 Faras ozon yagini mutlaka deneyin. Birde doktora gitseniz daha iyi olur krem fitil verir ama ozon yagini hep bulundururum evde hemen etkisini gosteriyor
ebrualp Faras yani bnde bilemiyorum ama basur memesi diye yazıp arattıgımda cıkan sey bende mevcut. Sanırım basur üstelik kanıyor arada ve agrı yor
Baharyildiz Yagiz2626 Canım benim kabızlığı ortadan kaldırınca kanama bitti bir iki güne. Dışarıya doğru hafiften çıkmıştı sanırım öyle hissediyordum ve o da geçti.
Mervesg18 ebrualp genel bakiyor heralde ozon yagini pamukla suruyorsun sonra pamugu orda bekletiyorsun . Kremi her wc de kullandim fitilde gunde iki veya uc tu yanlis hatırlamıyorsam