Bihteeeer yanımda yatıyor.meme yi emiyor sonra uyuyor.bazen öylede uyumuyor şimdiki gibi kalkıp sallıyorum.hastaysa diş çıkarıyorsa sabahlıyoruz.bazen kalkıp oynuyor ama genelde memeyi emer uyur. Memeyi bazen bırakıyor ama genelde azıcık dalar gibi oldumu ağzından çekiyorum dönüyor uyuyor..Bende uyuyorum o şekil olunca. Hiç günü gününü tutmaz.böyle oluncada insan uykusuzluktan stres ve sinir bombası oluyor. Şimdi bunu uyuturum büyük kız okul için kalkar. 8 gibi bu ufaklık uyanmaz sa uyurum inşallah.uyanırsa bugün uyku yok