1 haftayı geçti tadımlara başladık, tek öğün veriyorum. Kabak , havuç , patates, balkabağı , elma , yoğurt , armut yedirdim. Çorbada yaptım sebzelerden. Merak ettiğim kaç öğün veriyorsunuz. 3 gğn kuralı uygulamadım herhangi bir sıkıntı da yaşamadım şükür. Çatalla ezip veriyorum. Bugün kemik suyu hazırladım çorba yaptıkça katayım diye. Bebe büskivisi de hazırladım dolaba koydum geçen yoğurda kattım sevdi. Çok kilolu değil ama şuana kadar verdiğim şeyleri sevdi bir iki kaşık vererek deneyemiyorum çünkü ağlayarak istiyor. 100 125 ml anca yiyordur. Siz nasıl ilerliyorsunuz, neler yedirdiniz ,