Meliiisssaaa Kızlar bebişlerimiz yüzüğünü çizdiğinde kullanılan stick gibi bir şey vardı sürünce ertesi güne geçiyordu neydi bilen var mı
Ebrulimomm Meliiisssaaa benim bebeğim de dün tırnakladı yüzünü , çok fena çizildi. Zeytinyağı sürdüm ama tamamen geçmedi henüz . Burada durayım da öğreneyim ben de o stick adını