babyandmom1 Hamilelikte de doğum sonrası bir tane çatlağım yoktu. 4 ay sonra karın bölgem çatlamaya başladı karnımın tam altı çatlak çatlak. Doğum yapalı 18 ay oldu. Var mı öneriniz 🥺
fn2827 babyandmom1 😁😁 sen benimkini görsen. Şeyimin üstü bile çatlak. Zaten türkiye haritasıydı ikinci çocukta dünya haritası oldu😁😁çokta kaşınıyorlar