Rumuz_13 çok zor yendik bizde açıkçası aglaya ağlaya alıştı cunku başka çaremiz yoktu.
Kucagimda dik tutar vaziyette ama kafa kısmı çok hafif yatık olarak içirmeye alistirdim. Dr muzun tavsiyesi böyleydi yani , o şekilde icirdikten sonra hiç kulak sorunu yaşamadık ama bunu bilmediğim için tabi çocuğum 3-4 kere yaşadı enfeksiyon