G4mze 2 haftada 1 düzenli yardımcı alıyorum. Camları da ayda 1 silmiş oluyor. O geldiğinde yapılacak yerleri söylüyorum. Mutlaka yemek veriyorum, ayrıyeten çay kahve kendime ne hazırlarsam ona da hazırlıyorum. Ben o çalışırken kendi özel işlerimi( dolap yerleştirme, mutfağı toparlama, kızımın oyuncaklarını düzenleme vs.) yapıyorum, temizlik yapmıyorum. Bütün ev komple süpürülüp silinmiş oluyor, banyo tuvalet, kapılar, camlar, avizeler, dolap üstleri, toz alma hepsini yapıyor.