Merhaba annisler 🤗 3 buçuk ayligiz geçmeyen göz capagimiz var doktorumuz damla verdi göz yaşı kanali tıkalı masaj ve damla yapin geçecektir dedi ama Malesef her geçen gün artıyor sürekli sulanıyor gözümüz sabahları acamiyor yavrum korsan gibi ben müdahale edesiye kadar tek gözüyle bakıyor 🙄 başına gelenler nasıl.bir yol izlediniz acaba