KY1 Arkadaşlar merhaba ben wrtık bu konuda yardımınızı bekliyorum çünkü yıldım sürekli bi biri bi biri tıkanıyo sağdım emzirirken ilk tıkalıyı verdim yinede geçmedi sertlik var
Mavis34 KY1 benimde ilk 8 ay her hafta mastit oluyordum bebeğinde dil bağı varmış onu kestirdikten sonra bir daha olmadım