Mamimo Seedeef ben kızıma yaptırmıştım hepimiz çok ağır geçirdik ama o sadece 1 kere kustu başka da bişey olmadı. Fakat eşimin arkadaşının çocuğuna aşı yaptırmış olmalarına rağmen geçirmiş öyle dediler
biroglanannesii1 Gerçekten merakımdan soruyorum orada ücretli mi yapıyorlar bebeklerin ve çocukların aşılarını eğer öyleyse gerçekten yazık yani
Jaleoyku Eczaneye sorduk 800 dediler. Menenjit ile beraber yaptirmak istiyoruz 1800 tl imiş. Vay halimize vay. Devlet çocuk aşılarını karşılamayacakta neyi karşılayacak.
Gunes2743 Babygirlsmom dun aldik bir dozu 754 tl idi . Biz iki dozu birden aldik kalan 2. Dozuda evde buzdolabinda muhafaza edebileceğimizi söylediler gerçekten çok pahalı her geçen gün fiyat artıyor diye 2. Dozuda alip dolapda bekletmek istedim sorarak aldik
Babygirlsmom Gunes2743 evet dolapta tutabilirisiniz demişlerdi, menenjitler içinde öyle dediler. Ama 2 memenjit 1 rota aldığımız için tüm dozlar fazla gelecekti o an için 😊