yldzseldaa Merhaba bebeğim 1 yalına gircek demiri çok düşük ferro Sanol a başla dedi doktorumuz ben sidefer kullanıyodum yeterli gelmiyomuş.ferro Sanol kullanıp bir sıkıntı yaşayan oldu mu devam etmelimiyim
Mizmizmyrtle yldzseldaa ben kullandım 4. Ayından 7. Ayına kadar son zamanlarda kabızlık yapmıştı doktor bıraktırdı zaten kan sonuçları çok iyi çıkmıştı sonra 1 yaşına kadar ocean kullandık
Mavis34 yldzseldaa bende sidefer kullanıyordum ve değerleri çok düşük çıktı hemotolojiye sevk ettiler oda her damla her bebeğe yaramaz dedi ferrum a geçtik 1 ayda baya yükselme oldu 3 ayda normale döndü değerleri sonra bıraktık ilaci
momcan yldzseldaa kızım 16 aylıktı onu kullandığımız da tadı kokusu iğrenç bi ilaç ama Baya etkili, dikkat etmeniz gereken bi konu dişlerde leke bırakıyor ve değdiği kıyafetten lekesi çıkmıyor.
Glshn yldzseldaa bizede ferro sanol , devit-3 oral damla verdi kullanıyormusunuz , dişlere zararı olmasın diye portakal suyuyla verebilirsiniz dedi