
Kızlar kızıma kıyafet siparişi verdim. Nakit ödedim 160 tl dediler. 2 gün içerisinde hemen kargoya verildi bugün elime ulaştı. Baktım ürünle hiç alakası yok. Erkek çocuğu pijama takımı getirmişler ben şok oldum. Geri iade etmek istedim iade kabul etmediler. 205 tl zarara uğradım. İlk defa instgramdan alışveriş yaptım ve hüsrana uğradım. Beni heryerden engelledi ve ulaşamıyorum. Telefonlarımı açmıyor. Şikayette bulunacağım. Lütfen sizde şikayette bulunun.