Tugbalina ağlamayın niye ağlıyosunuz kardeşi olacak ne güzel birbirlerine arkadaş destek olacaklar, arasında çokta yaş olmadan birlikte büyüyüp gidecekler 1_2 yıl zor tabi ama sonra zaman su gibi akıp gider biz bile anlamayız ne çabuk büyüdüklerini. Ağlayıp kendinizi de yıpratmayın Rabbim ikisini de sağ salim büyütmeyi nasip etsin inşallah