Cemile35 ilk 6 ay su zaten verilmemeli ektra. Bebekler suya kolay alisamiyor. Biraz zaman verin. Teklif edin almazsa zorlamayın. İnada binmesin. :)
Mamayi da sulu yapmayın tam olcu yapin. 6 aydan once verilen fazla suyu bebeklerin bobrekleri tolere edemeyebilir. Bu yuzden 30 cc suya 1 ölçek mama seklinde hazirlamak önemlidir. Minik bardaklar var belki bardaktan içmek istiyodur. Ya da tam tersi suluk. İlk 1 yil kaynatilmis sogutulmus temiz su oneriliyor. Ben o sekilde kasikla veriyorum simdilik onu bile puskurtuyor bebeklerim. 6. Ay bitti.