Kızlar normalde 3 buçuk aylıkken gaz sorunumuz bitmişti. Ekim sonundan beri çoğu gece gaz sancısı çekiyor bazen gündüz de. 10 ay 2 günlük. Dün gece uyandı 2 saat ovaladim. Zinco kullanıyorum ekstra 2 aydır. 1.5-2.5 tog kalinliklarinda uyku tulumları ile yatırıyorum. Banyo sonrası ısıtıcı karşısında giydirmeye rağmen de hemen gazlaniyor. Normal mi sizce bu kadar gazlanmasi doktora göstermeli miyim?