Bebeğim 66 günlük. Birkaç gündür çok aç olduğu halde mememi emmek istemiyor. Resmen mememle mücadele ediyor. Ağlıyor. Denemediğim pozisyon kalmadı. Anne sütüyle besleniyor biberon kullanmıyorum. Neden böyle olmuş olabilir, bu durum geçici mi? Tecrübeli annelerden cevap bekliyorum