Merhaba arkadaşlar adetim 5 gün geçikti geri çekilme yöntemiyle korunuyoruz kendimizden eminiz aslında ama insan tedirgin oluyor kızım daha 4 aylık tekrar gebelik düşünmüyorum ilerleyen yıllarda Allah nasip ederse ve korkuyorum ne yapacağım bilemiyorum kafam allak bullak başına böyle birşey gelen varmış😔🙄🫣