Mehtaphalil Bir akrabam uyku tulumu yazmış bende araştırmadan yıkadım 3.5 tog yazıyor evim 25 derece oluyor evde kullanabilirmiyim bilgisi olan cevap yazarsa sevinirim
BirPatiSever Mehtaphalil 2,5 tog u kullanamadık biz. Gece hep huzursuzlandı. Evim uyurken 22 derece. Bence 3,5 tog çok fazla. Sıcak bebekler için zararlı. Doktorumuza kalsa yatarken oda sıcaklığı 18-19 olmalıymış ama ben 21-22 arası tutuyorum
Gmze1998 Mehtaphalil oda isi 19 derece olursa rahat rahat uyur ama 25 derecede 1 tığ yeterli olur bence evin sıcak kaç aylık bebeğin 22 bile terliyor benim kızımda çok soğuk bir yerde misin
Bebegimm1 Mehtaphalil evin isisini dusurmeniz gerekli 3.5 tog cok fazla o eve ben 2.5 togu 20 derecede kullaniyorum sabaha karsi bazen dahada soguk oluyor bence kullanmayin bebek terler onun icinde rahatsiz olur mont gibidir cnku kalin olur disarda acik alanda giyilicek modelse disarda kullanin derim
Mehtaphalil Gmze1998 4 aylık Eskişehir’de yaşıyorum ama evim sıcak ara kat yıkadım araştırmadan değiştirir mi adam bilmiyorum artık değiştirmesede köyde yaşayan birine hediye ederim
Gmze1998 Mehtaphalil lcwdan mi aldin yıkama olunca hiçbir yer almaz etiketi kopmuş olsa alıyorlarda yıkanan ürün almazlar
Gmze1998 Mehtaphalil kullan ya uyunca ev ısısını düşurmen yeterli vermene gerek yok dediğim gibi 19 derecede rahat rahat uyur
Mehtaphalil Gmze1998 19 derece olmuyor ev her taraftan güneş alıyor en düşükte yakmamıza rağmen böyle sıcak