myemye_12 Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu 10 gün önce adetim bitti bugün yine kahverengi şekilde akıntım oluyor normal mi annemler arada böyle olur daha düzene girmez emzirdigin için dedi sizlerin nasıl olmuştu normal doğum yaptım bu arada
DevrimciAnne myemye_12 8 ay oldu doğum yapalı ne bel ağrısı ne meme hassasiyeti ne tatlı krizi belirtilerim bile kayboldu ne zaman geleceği belli olmayan misafirim günleri hepten şaşırdı 😅
Dlshnn3 Ben doğumdan sonra 52. Günde adet oldum ama ara kanamalar yaşıyordum düzensizdi doğum kontrol hapı verdi ve düzene girdi çok sukır
myemye_12 @Dlshnn3 çok teşekkür ederim aradigim cevap 🥰 korktuk bende hamile flnmiyim yoksa dedim kahverengi şekilde miydi
Dlshnn3 myemye_12 evet kahverengi geliyordu bazen kırmızıya dönüyordu doktora gittim baktırdım anormal birşey yok dh verelim düzene girer dedi öyle de oldu ara kanamalar yok oldu ama hala biraz adetim uzun sürüyor 11-12 gün sürüyor
myemye_12 @DevrimciAnne bende öyle olurum diye düşünmüştüm ama 40 çıktıktan 20 gün sonra fln adet oldum hemen