Eminezk Merhabalar bebeğim 4 aylık oldu hep uyku gerilemesi okuyoruz ama benim bebeğim bikaç gündür gündüz de gece de daha fazla uyuyor atak dönemini bu şekilde geçiren var mı yoksa fırtına öncesi sessizlik mi 😂
ppzeynep Eminezk Bizim de bir anda öyle oldu. 3-4 gün o şekilde uyudu. Sonra uykuyu gece de gündüz de bıraktı. Belki sizin de öyle olur. Tabii inşallah olmasın da.
Pinpony Eminezk bebekler uyusa dert uyumasa dert dimi 😅 kız ne güzel uyuyor iste kendine vakit ayır bol bol keyfini çıkar
Minikoglusumatlas Eminezk valla benim bebeğim 4 ay 6 günlük 1 haftadır bi rahatladım uyuyor resmen gündüzleri belki de bizim bebişler erken girdi atağa 😂 ya da bez gazlı bebişimib ağlamalarına alıştım
Eminezk Bebeeem beslenmesinde sıkıntı yok çok şükür gündüzleri bile uyandığı zamanlarda emip biraz vakit geçirip tekrar uyuyor
Bebeeem O zaman sorun yoktur. Benimki de çok uykucu oldu zaten hep uykucuydu ama saatlerce emmiyor o nedenle şekerinin düştüğünü düşünüyorum artık
Pinpony Eminezk evet evet bencede kaşınıyorsun m😅 tam tersi olsa şimdi bebeğim uyumuyor lütfen yardım edin çığlıkları atardın 😂 keyfini çıkar lütfen