Yazaksami Kızlar var mı bunun bir çaresi? 2.5 yaşında biberonsuz asla yatmıyor, hep elinde tutuyor ve bu uykuya dalmakta zorluk çıkarıyor. Ne yapabilirim azcık tuz mu atayım, birkaç damla sirke mi koyayım ne yapayımm
Teemo07 Yazaksami bana da bir fikir lazım. 20 aylık mamadan Baska birşey yiyip içmiyor 🤦🏻♀️ Yavaş yavaş sogutmam gerek benimde.
Brfn Yazaksami Aynı durumdayız.. 20 aylık kızım mamayı bırakamadı.. 1 ay önce gece beslenmesini bırakmıştık, bi kac gündür yine başladı.. akşam 8 de uyuyo mamasını icio sonra 11 de başlıyo ağlamaya mama diye.. Yemek yemesi de güzel. Hatta yemek yiyip yarim saat sonra uyku saatinde mama içip yatiyo.. nasıl biraktiricam bilmiyorum..