nur010101 yazılanlara bakıyorum da sanki kadın keyfinden antibiyotik vermiş gibi ya da doktoru öylesine antibiyotik vermiş gibi saçma tepkilerle cevap verilmiş. Canınızı sıkmayın probiyotik damlalar var, doktorunuza danışırsanız o sizi yönlendirir. Antibiyotik kullanımı sonrası bağırsaklardaki yararlı bakterilerin bir kısmı zarar görürmüş ondan olabilir.